Cookie box OTTO a přidružené společnosti vyžadují váš souhlas s individuálním využitím údajů, aby se mimo jiné zobrazovaly informace o vašich zájmech. Procházením tohoto webu, kliknutím na odkaz či na „OK“ udělujete tento souhlas. Tento souhlas můžete odmítnout zde.

OK
Široký výběr světových značek Přihlášeným k odběru newsletterů dárek v hodnotě 400 Kč Doprava zdarma při nákupu nad 2500 Kč*

x

lMENU


 

FAQ

Mějte prosím na zřeteli, že Všeobecné smluvní podmínky podrobné podmínky obsahují podrobné podmínky ohledně nákupu, postupy zacházení s údaji jsou obsaženy v Informacích o ochraně osobních údajů , zde uvedené informace nejsou kompletní.

 

 

Otázky týkající se dodávky

Kdy bude dodán objednaný balík? >

Balíky se zbožím objednaným z internetového obchodního domu LASCANA doručuje zákazníkům přímo domů náš logistický partner, kurýrní služba Česká pošta, v pracovní dny v době od 8.00 do 17.00 hodin. O doručení Vás bude kurýrní služba emailem informovat (s přesností tříhodinového intervalu) v den doručení. Pokud Vám tento předpokládaný termín přepravy zásilky nebude vyhovovat, můžete kontaktovat kurýrní službu na telefonním čísle zákaznického servisu Česká pošta  840 111 244, e-mailem nebo přes webový portál Česká pošta. K tomu je nutné zadat identifikační číslo zásilky

Jak mohu sledovat objednaný balík? >

Použitím identifikačního čísla zásilky můžete sledovat své zásilky online na webové stránce www.postaonline.cz/zmenadorucenionline Pokud byste chtěli získat informaci o stavu zásilky nebo o přesném čase přepravy, můžete nás kontaktovat v pracovní dny od 7.00 – 18.00 hodin na telefonním čísle zákaznického servisu Česká pošta 840 111 244.

Kolik stojí přepravné? >

V případě platby kreditní kartou: 139 Kč. Při platbě na dobírku 139 Kč. Pro další informace o platbě si prosím přečtěte naše Obchodní podmínky!

Kdy dostanu balík? >

Pokud je požadované zboží skladem, vyřídíme Vaši objednávku během 5-8 pravoních dnů. O dodacích podmínkách podrobnější informace najdete zde.

Platební informace

Mohu platit platební kartou? >

V případě platby kreditní kartou: 139 Kč. Pro další informace o platbě si prosím přečtěte naše Obchodní podmínky!

Mohu si zvolit platbu na dobírku? >

Áno, jestliže si zvolíte platbu na dobírku, Vaše zboží odesíláme na uvedenou dodací adresu jako doporučenou zásilku s dobírkou. Celkovou částku (hodnotu objednaného zboží + přepravné + manipulační poplatek při dobírce) budete platit v hotovosti při převzetí zboží. Balné a přepravné činí při platbě na dobírku 139 Kč. Při způsobu platby dobírkou připočítán manipulační poplatek ve výši 29 Kč .

Otázky týkající se výměnu a vrácení zboží

Jak odstoupit od smlouvy? >

Naše firma zajistí kompletní výměnu a odkup následovně: Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 kalendářních dnů od převzetí zboží, která začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy spotřebitel informuje prodávajícího jednoznačným prohlášením (například poštou na adresu prodávajícího, nebo e-mailem). Pro tento účel můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení: zde. Podmínky pro výměnu a vrácení zboží podrobněji: zde.

Otázky týkající se práva z vadného plnění, záruka

Jak ověřit záruku na výrobek a spotřební materiál? >

Kupující v případě nesprávného plnění ze strany LASCANA může uplatnit reklamaci. Kupující musí nashlásiť chybu, ale ne později než do dvou (2) měsíců od zjištění poruchy. Pokud jde o chybu, která se vyskytla na výrobku během prvních 12 měsíců záruční doby, je prodávající povinen dokázat kupujícímu, že chyba, kterou reklamuje, nebyla na výrobku v době jeho prodeje. Pokud jde o chybu, která se vyskytla na výrobku v čase po prvních 12 měsících záruční doby je kupující povinen dokázat prodávajícímu, že chyba, kterou reklamuje, byla na výrobku již v době jeho. Chyby, které se vyskytnou po koupi, musí kupující vytknout u prodávajícího bez zbytečného odkladu, nejpozději do 24 měsíců od převzetí zboží. Případná reklamace nebude uznána, pokud bude zboží s chybou dále používán a z odstranitelné chyby se stane chyba neodstranitelná. Podrobnější informace: zde .

Záruka v případě vadného plnění záruky? >

Ve smyslu platného reklamačního řádu se pro spotřebitele na každé zboží vztahuje 2-letá záruční doba. Záruční doba se vztahuje na zboží s prokazatelnými chybami. Při každém kontaktu s prodávajícím je třeba uvést zákaznické číslo kupujícího. Faktura je pro kupujícího dokladem o koupi zboží. Podrobnější informace o záruce: zde.

 
X
X

Děkujeme Vám za hodnocení!

Následující text bude zaznamenán:



Souhlasíte s tím, aby křestné jméno bylo publikováno při hodnocení.


Vaše hodnocení:


Vaše hodnocení je přijato v našem systému, po zpracování bude zveřejněno na našich stránkách do 72 hodin od odeslání.

Pokračovat
x
Trendy, novinky & 400 Kč JAKO DÁREKo